Otázky a odpovědi

Dobrý den je možný osobní odběr děkuji za odpověd .

Dobrý den, osobní odběr aktuálně bohužel není možný. Děkujeme za pochopení.

 

Dobrý den .Kde bych si mohl prohlédnout kožené sedací soupravy? Děkuji JZ

Dobrý den, jsme pouze internetový prodejce a zboží není možné si nikde prohlédnout. Část zboží má vystaven na své prodejně náš dodavatel Nábytek Falco Trade s.r.o. v Karviné. V případě zájmu o kožené sedací soupravy Vám můžeme zdarma zaslat alespoň vzorek kůže. V případě zájmu nám pošlete svou poštovní adresu a vybrané čísla kůží.

 

Dobrý den rád bych se zeptal měl bych zájem o rohovou sedačku a skřín na splátky celková cena 7350kč a rád bych pouze na 4 splátky je to možné? děkuji

Dobrý den, vložte prosím zboží do košíku a jako možnost platby zvolte splátkový prodej Home Credit. Přesunete se na stránky Home Creditu, kde si můžete zvolit výši splátek a všechny další údaje a rozhodnout se, zda a jaké splátky využijete. V případě, že Vám úvěr nebude schválen, Vaše objednávka bude automaticky stornována. V případě schválení úvěru vyčkáme na zaslání informací od Home Creditu a zboží buď objednáme nebo Vám rovnou zašleme, pokud bude skladem.

 

Dobrý den mám zajem o koupě sedačky kolik by stala doprava do Plzně a nebo máte poblíž sklad Děkuju

Dobrý den, zboží zasíláme po celé ČR prostřednictvím externího přepravce. Cena dopravy je uvedena vždy u zboží na webové stránce, u zboží nad 20 000,-kč je doprava po celé ČR zdarma.

 

Dobrý den je možnost vystavení profaktury?

Dobrý den, samozžejmě ano. V případě, že potřebujete vystavit proforma (zálohovou) fakturu, prosím kontaktujte nás emailem s potřebnými informace.

 

prosim vas pekne dorucujete aj na slovensko a kolko stoji potom doprava dakujem dovidenia

Ano, zboží doručujeme i na Slovensko, ale cena dopravy se potom odvíjí od počtu ujetých kilometrů a váhy daného zboží. Pokud byste chtěla nacenit dopravu, napište nám poštovní směrovací číslo a zboží o které byste měla zájem.

 

dobrý den chtěl jsem se zeptat jak se počítá doprava při objednání více kusů nabytku děkuji karas

Dobrý den pane Karasi, pokud zakoupíte více kusů zboží, bude Vám účtováno pouze jedno poštovné, a to to nejvyšší. Cenu dopravy máte uvedenu u každé položky. V případě dalších dotazů mne neváhejte kontaktovat. Děkujeme. Eurosedacky.cz

 

Dobrý den, za jak dlouho mi dojde zboží, které je skladem? Děkuji. A.

Dobrý den, paní Aleno, zboží expedujeme z našich skladů následující den po objednávce. O tom, že je zboží v přípravě k expedici Vás budeme informovat emailem. Pokud se jedná o zásilku do 50 kg, budete ji mít doma do 24 hodin od expedice, pokud se jedná o větší zásilky, přepravní firma má 4 pracovní dny na to, aby Vám tuto zásilku doručila. O odeslání a předání přepravní firmě Vás budeme opět informovat emailem, přepravní služba Vás bude následně informovat také telefonicky. Děkujeme. Eurosedacky.cz

 

Dobrý den,ráda bych se optala,zda mají pohovky katka vyměnitelný potah?Děkuji Ullrichová

DObrý den, pohovka Katka bohužel nemá vyměnitelný potah. Děkujeme. Eurosedacky.cz

 

Zašlete nám Váš dotaz!

 

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola