Doprava
- Akce na dopravné ZDARMA se vztahuje na zboží, které je aktuálně skladem. Skladem musí být všechny položky v objednávce.
- Cena dopravy je uvedena u každého výrobku a to pod cenou výrobku. Pohybuje se dle typu a hmotnosti zboží od 190,-Kč do 690,-Kč. Jedná se pouze o dovoz na místo určení.
- Cena dopravy u zboží nad 20 000,- Kč je ZDARMA.
- V případě, že je zboží skladem, je dodací doba 3-15 pracovních dnů (dle velikosti zboží). Menší zásilky expedujeme ihned následující pracovní den prostřednictvím externího přepravce.
Větší zásilky Vám přivezeme naši vlastní dopravou, abychom co možná nejvíc předešli poškození. Přesný termín dovozu sedací soupravy, pohovky, postele nebo objemných skříní Vám sdělíme dopředu telefonicky co nejdříve.
- V případě dopravy s výnosem se může v řádech dnů prodloužit. Výnos nám zajišťuje externí firma. Po domluvě je možné domluvit také likvidaci staré sedací soupravy nebo pohovky.
- U některého typu zboží je uvedena také Cena dopravy s výnosem. V případě, že zvolíte tuto službu, na místo přijedou dva řidiči a zboží Vám vynesou. Předem jste kontaktováni ohledně termínu doručení. Budeme rádi, pokud nám do poznámky k objednávce uvedete bližší informace (patro, místo), kam se zboží ponese. V tomto případě již neplatíte žádné další dopravné. Cena dopravy s výnosem se v případě objednání více položek sčítá a násobí.
V případě, že zvolíte tuto službu, je možná pouze platba bankovním převodem předem nebo online (platební údaje obdržíte emailem po objednání). Pokud potřebujete vynést zboží a služba výnosu u něj není naceněna, neváhejte nás kontaktovat na eshop@eurosedacky.cz nebo +420 774 777 512.
- Službu montáže bohužel nezajišťujeme.
- Na Slovensko zboží aktuálně bohužel nezasíláme.
- V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
- Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
- Dodací lhůta je orientační a je udána u každého výrobku na webové stránce. Dodací lhůta objednaného zboží začíná běžet prvním kalendářním dnem následujícím po potvrzení objednávky, v případě platby bankovním převodem nebo online platbou začíná běžet následujícím kalendářním dnem po zaplacení kupní ceny. V případě, že prodávající požaduje zaplacení zálohy na zboží, počíná běžet prvním kalendářním dnem po zaplacení zálohy na účet prodávajícího.
- V případě, že dojde ke změně dodací doby, bude prodávající kupujícího neprodleně o této skutečnosti informovat. Vzhledem k šíři a sortimentu prodávaného zboží nelze garantovat nevyprodání skladových zásob.
- Dopravou se rozumí, že smluvní dopravce prodávajícího přepraví zboží z určitého místa (místo odeslání) do určitého jiného místa (místo určení), a není tím myšlen výnos objednaného zboží.
- Přeprava zboží je zajišťována prostřednictvím přepravní služby GEIS, DPD, GLS, TopTrans, Česká pošta nebo vlastními vozy. Po přijetí zboží do přepravy, Vám bude zaslán přepravní kód, pod kterým můžete svou zásliku sledovat na stránkách přepravce. Volba dopravce je výhradně volnou prodávajícího.
- Poskytovatelem platební brány je společnost ComGate Payments, a.s. V případě reklamací plateb nebo dotazů k platbám prosím kontaktujte:
ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754/48b
Hradec Králové
Email: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267
Neváhejte nás kontaktovat v případě dotazů:
Tel: +420 774 777 512
Email: eshop@eurosedacky.cz